B3YAZBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu diyeti mi hocam

Valla hiç acıkmadım desem yeridir hocam ilk 2-3 gün tabi ki alışma süreci olduğu için acıkma söz konusu oldu fakat ondan sonra ki süreçte hiç acıkma konusu aklımın ucundan geçmedi diyebilirim bende fitness ile ilgileniyorum bir ara bu diyeti o zaman kırmızı elma ile denemiştim fakat çok acıkma hissi oluyordu yeşil elma daha çok tok tutuyor bana göre
Değil tabikide hocam, Bende o sabır yok ya üşengeçlik var.