Retnor firması hakkında bilgisi olan var mı, 3 aylık vds almıştım, 2 gündür vdsye erişemiyorum, siteden ticket açmama rağmen açtığım ticketler gözükmüyor, siliniyor ticketler
işlerim baya sarktı, vdsde bir yazılım çalıştırıyodum, vdsye erişemeyince yazılıma da erişemiyorum