arkeo20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yaparsan yap üretim yap. Tüccar olma üstad. 3 e alayım 5 e satarım mantığından kurtulmak lazım artık.

Ve arkadaşların dediği gibi kaliteli iş her zaman tutar.
bazen diyorum . akvaryum üretim tesisi açayım. balık üreteyim. valla 300 lira az olsun kendi işim olsun diyorum