İşte asıl mesele o acaba neden istemiyorlar
Dogecoin kurucuları tarafından mantalite olarak ticaret üzerinden para kazanılsın diye ortaya atılmadı. Ortalama bir fiyatı olsun ne düşsün ne çıksın, biyerlere online bahşiş göndereceksen doge kullan mantığında bir coin bu.Kurucuları kazançlarının çoğunu sosyal sorumluluk projelerinde kullanıyorlar, hayvanlara mama alıyorlar vs.. Aslına bakarsan USDT'nin biraz daha oynak hali.. Haliyle borsalar coin mantığından uzak olduğunu düşündüklerinden ve sıfır fee oranlarıyla pek kazançlı görmediklerinden olsa gerek dogeye pek sıcakbakmıyorlar.. İş kabaca böyle..