delamis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuda da gördüğünüz gibi birçok kişinin de haberi yok, yalnız benim değil. Sizin bir çok kez başınıza gelmiş sanırım, daha detaylı bilgi verebilir misiniz? Yani kodları kaldırmama gerek yok mu ve tahminen ne kadar sürdüğünü kestirebilir miyiz?
Daha detaylı bilgi şudur. Genel olarak aynı tık başı verilen gelirler torbalanır. Yanı x,v,y,a bu 4 firma diyelim ki reklam çıkışı yaptıklarında tık başı 0.35 kuruş ödeme yapsınlar. İşte bu firmalar 0,35 TL tık başı ödeme yapan torba içerisine alınırlar. Algoritma sitenizin hit, organik olması, kalitesini göz önünde bulundurarak, size belirli bir TBM ile kazanç sağlamamıza olanak sağlar. Ancak genel olarak hatta son 1 aydır bu durumdan sadece siz değil bir çok adsense yayıncısı şikayetçi. Nedeni ise bazı karışıklıklar ve yukarıda belirtilen torbanın içerisine aynı ücreti veren firmaların toplanmaması kaynaklı. Bu konuyu adsense forumlarda araştırsanız çok daha detaylı bilgilere sahip olabilirsiniz.