Yıllardır yapıyordum. Eskiden de o kadar ahım şahım kazandırmazdı. 1 yıldır kapalıydı Son 15 gündür tekrar açtım. Cüzi miktar bırakmasını umuyorum. En azından masrafı çıkarsa yeter
Elektirik parası vermiyorsanız zaten her halükarda kâr bırakır. Elektirik parasını siz almış oluyorsunuz. 320 mhs'de ortalama bin lira fatura gelir.