coşkun değil "Coşkun" iyi geceler
Coşkun hocam 😂 ama ç sanki daha çok yakışıyor 😂
Hani yeşilaycıydın
@fatii;
Yeşillere geri dönerim 1 yılla 😂😂😂
sorma valla konu başında ne diyordu sonuç ne oldu hahaha
Para buldum hocam milli piyango tuttuq
Boşuna para insanı değiştirir dememişler
Milli piyango tutsam tabiki değişirim 😂 yaw şimdi para insanı değiştirmez diyen kişiler gerçekçi değil 😂
Psikoloji bile maddiyatın kişisel özelliklere kişiliğe etkisini olduğunu söylüyor😂
Yani aslında para insanı değiştirir mi sorusu aslında evet.
Tabi ki değişim iki yönlü ya iyiye ya kötüue gider 😂
Bu arada emoji kullanmayı bırakacam platiniz sonuçta 😂😂😂😂 bu da şakaydı gülmek güzeldir. İnsanlar emoji çok kullanmamı bazı kişiler sevmiyor ama yapacak bir şey yok tabi ki r10 büyük güzel bir platform. Ama ticaret yapan herkes illa kurumsal ve somurtkan olmak zorunda değil ki 😂 resmiyete karşıyım 😂