Yeşil iyidir içimizi açar. (Kendimi avutma şeklim😂

Şaka falan bende kaçırdım indirimi yoksa alacaktım. Hayırlısı olsun bir gün elbet alacağız. 😊
Edit: Parantez içerisinde yazı yazıp sonuna emoji ekleyip gönderince yukarıda ki gibi rakamlar ve göz kırpma çıkıyor yeni farkettim. 😂
Hocam bu günde indirim devam ediyordu. Yani havale eft ile alabiliyon ben aldım. Platin coşkun hocanın onayını bekliyorum 😊
niye alınıyor bu meret neyse
yani bir ticaret yapmayanın bir hizmet vermeyenin de alması lazımm ı işe yarıyor mu ?
Hocam eğer bir ticaret yoksa hiç bir katkısı yok 😊
Neye yarıyor?
Mesela silver konuları 24 saatte bir yukarı çıkarıyor. Gold 12 platin 3 kurumsal 1 saat
Ayrıca gold-platin-kurumsal imzaya banner reklam eklenebiliyor.
Yani premium üyeliklerin amacı ticaretinizi güncellemek. İşe yarıyor mesela benim satış konum eğer silver olmasa hiç bir şey satamazdım çünkü konu güncelliğini yitirmiş olacaktı. Ama silver sayesinde 24 saatte bir konuyu güncellemiş oluyorum