Elektiriği sanayi elektiriği olarka çekersen ETH karlılık sağlar.Ve ekran kartlarıda çöpe düştüğü için şuan girip kazmak mantıklı tek sorun ev elektiriğiyle girmemek çok ucuza elektirik çektiğin sürece girmeli ve piyasa çöp olmuştu ETH 100$ aşağısı düşmüştü o sıra kart topladıysan gir veya iyi fiyattan kart topalyabileceksen gir.