Merhaba arkadaşlar;

Senelerdir coin piyasasını uzaktan takip ediyorum fakat ne yatırım yapacak durumum ne de vaktim vardı. Aslında hala vaktim yok fakat şuan yatırım yapacak param var. İşin bombasına geliyorum;
Elektrik parası ödemiyorum. Oturduğum binada tek elektrik sayacı var, dolayısı ile elektrik giderleri kiraya dahil anlaşmıştık. Tüm kış elektrikli yağlı radyatör kullandım kimse sesini çıkarmadı.

Yazın da coin üretimi işine girmeli miyim diye düşünüyorum? Sizce bu iş hala karlı mı? Elektrik parası harcamayacağımı düşünürsek mantıklı mı? Herhangi bir donanıma da sahip değilim. Tavsiyeleriniz nelerdir?