MiraccSnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 2 yıla yaklasık gözlükçünün yanında çalıştım yazları aktif okul zamanı yarı zamanlı olarak. Gözlük takmayanlar için birşey diyemem ama gözlük takıyorsanıx gözlükçünüze gidip camını değiştiriniz. Biz müşteriye cam gösteriyorduk elimizde lazer birlikte 3 cam 2 si geçiriyor 1 i geçirmiyordu lazer ışınını ve müşteri alıyordu gidip böyle durumun oldugu söyleyin onun yerine o camlardan takmanızı tavsiye ederim. Direk kırıyor gelen ışınları.
Tavsiye için teşekkürler ama gözlük kullanmıyorum herhangi bir sorunu yok gözlerimin ama olmasından korkuyorum. Çocukluktan bu yana yıllarım pc başında geçti artık gözlerim ağrımaya vs. şeylere başladı.

Mesela ŞU ürünün ne + sı var? Fiyatı ortalama koymuşlar ama hiçbir özellik vs. açıklaması yok.