Bazı müşterileri hak tanıyıp ödeyemedikleri zamanlarda +1 ay süre veriyoruz fakat 2. ay için fatura oluşturmuyor.
Bir sorun yok o kısımda biz sürekli yapıyoruz gayette sağlıklı çalışıyor. Manuel olarak sonraki ödeme tarihini +1 ay artırmanız yeterli. Belki size bir modül, paket vs bir şey engel oluyordur Activity Logs'u incelemenizi öneririm.