Görünüş olarak güzel durmuyor hocam o yüzden dedim.
Anladım hocam yorumunuzu göz önünde bulunduracağım.
Belki öne çıkan kapak tasarımlarından dolayı öyle durdu gözüme. Fotoğraf üstündeki yazılar çok gözüme battı, forumdan bir grafik tasarımcı arkadaşa şablon çıkartıp onu kullansanız her makalede güzel olur. Ve tema için
@BirTema; hocamın WordPress temalarına mutlaka bakmanı öneririm.
Hocam sizin bildiğiniz şablon hazırlayacak bir grafik tasarımcı arkadaş var mı ?