Temayı zaten ücretli almıştım. Gözüme hoş geldi sizce eksikleri neler ? Bundan sonra boombox temasına geçmeyi düşünüyorum.
Belki öne çıkan kapak tasarımlarından dolayı öyle durdu gözüme. Fotoğraf üstündeki yazılar çok gözüme battı, forumdan bir grafik tasarımcı arkadaşa şablon çıkartıp onu kullansanız her makalede güzel olur. Ve tema için
@BirTema; hocamın WordPress temalarına mutlaka bakmanı öneririm.