MucahidBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam ama yanlış anlama yolun başındayken daha güzel bir temaya geçsen güzel olur, özgün kalman yeterlidir başarılar dilerim.
Temayı zaten ücretli almıştım. Gözüme hoş geldi sizce eksikleri neler ? Bundan sonra boombox temasına geçmeyi düşünüyorum.