Hayırlı olsun hocam ama yanlış anlama yolun başındayken daha güzel bir temaya geçsen güzel olur, özgün kalman yeterlidir başarılar dilerim.
Temayı zaten ücretli almıştım. Gözüme hoş geldi sizce eksikleri neler ? Bundan sonra boombox temasına geçmeyi düşünüyorum.