emrecanondes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Web sitemi açtığımın 6 gününde adsense'ye başvurmuştum. Yaklaşık 3 hafta sonra 25.günlerinde yetersiz içerikten bir red mesajı geldi. Sonrasında 6 makale daha girdim dün yani 6 Haziranda tekrar başvuru yaptım. Bugün sabah kalktığımda mailime gelen adsense hesabınız onaylanmıştır mesajıyla karşılaştım. Çok sevindim, bu sevincimi sizlerle de paylaşmak istedim. Acemi bir webmasterım eğer önerileriniz olursa duymak isterim. İyi forumlar
Tebrik ederim ama bende ne kadar usta olmasam da sana bir önerim var .Site adresini paylasmaman daha doğru olur . İyilerin yanında kötü niyetli insanlarda bir hayli fazla . Geçersiz tıklama yapıp hesabını banlatirlar.