aselsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yıllık Platin aldım forumdan çıkmıyorum 🤪
Hahahah 😂 3 yıl az değil

ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4tl eksik olduğundan alamadım. Çekindiğimden de kimseden isteyemedim. Kaç gündür mesaj kutusu full dolu geziyorum artık silecek mesaj bulamıyorum.

Hocam whatshapptan yaz bana

BCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendimi dışlanmış hissettim bu kadar renk arasında
Yok be renksizlikte iyi

Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bankalar bayramda kapalı olduğundan dolayı isteyenlere sadece bugün için söz vermiştim havale/eft ile alabilir arkadaşlar.
Paywanti bekliyoz saat 4 te ödeme yapıyor
phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben inatla almıyorum nedense ihtiyaç duymuyorum sanırım çok dm falan kullanmıyorum diye
Ticaret yapanlar genelde alıyor 😂 yani ticaret yoksa dm için alınmaz 😂 çünkü upluyoruz
SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım bir de @iyi;var o da gold olmuş pardon 😊
İyi de değişti artık 😂