3 yıllık Platin aldım forumdan çıkmıyorum 🤪
Hahahah 😂 3 yıl az değil
4tl eksik olduğundan alamadım. Çekindiğimden de kimseden isteyemedim. Kaç gündür mesaj kutusu full dolu geziyorum artık silecek mesaj bulamıyorum.
Hocam whatshapptan yaz bana
Kendimi dışlanmış hissettim bu kadar renk arasında
Yok be renksizlikte iyi
Bankalar bayramda kapalı olduğundan dolayı isteyenlere sadece bugün için söz vermiştim havale/eft ile alabilir arkadaşlar.
Paywanti bekliyoz saat 4 te ödeme yapıyor
Ben inatla almıyorum

nedense ihtiyaç duymuyorum sanırım çok dm falan kullanmıyorum diye
Ticaret yapanlar genelde alıyor 😂 yani ticaret yoksa dm için alınmaz 😂 çünkü upluyoruz
Sanırım bir de
@iyi;var o da gold olmuş pardon 😊
İyi de değişti artık 😂