Amerika da şirket kurmak hakkında araştırmalar yaptım bir kaç soru var aklıma takılan. Örnek Türkiyede internet üzerinden bir iş yapıyoruz ama şirketimiz amerika da Türkiye de iş yaparken ne tür vergilendirmeye tabi olmaktayız? Yoksa Türkiyede ekstra bir şirket daha açmak zorunda mıyız.