Düşünce olarak çok güzel bu konuda sizi desteklerim desteklemesine, lakin özeleştiri de yapmamız lazım.
Bizim insanımız nankör, bugün sizin sayenizde ekmek yiyen, bir kişilik sahibi olanlar, yarın arkanızdan en çok laf söyleyecek kişiler oluyor ne yazık ki...
Düne kadar babasından harçlık alan birisi, bir bakıyorsunuz az biraz biti kanlanınca sizi de beğenmez oluyor..
Ya işinizi ya da kişiliğinizi..
İnşallah yediği kaba pislemeyenlerden denk gelir, çünkü bu düşünce yapısında insanlarımız pek kalmadı...
Benim milyar dolarlık değerlere çıkacak projelerim vardı, ama bu ülkedeki tembel yazılımcılara denk geldiğimden dolayı hiçbirisini hayata geçiremedim. Çok çektim Türk yazılımcılardan..
Kendim yazılım öğrenmek istedim ama iş hayatım müsade etmedi bi türlü boşluk yaratamadım öğrenmek için..
Şuan projelerimin bir ikisini başkaları hayata geçirip para kazanıyorlar ve ben bu projeleri onlardan 4-5 sene önce düşünüp de yapamadım ya, ona çok yanıyorum...
Allah'tan en büyük projelerimi düşünecek kadar geniş düşünen birileri yok şuan

onlar için alt yapı hazırlayıp Hindistan Çin Rusya gibi ülkelerden yazılımcılarla çalışmak var benim aklımda. Türk yazılımcılarla anca ufak projelerde çalışırım artık. Al gülüm ver gülüm hesabı.
hocam yazdiklariniz icin cok tesekkur ederim.
TEMBELLIK ---- kesinlikle haklisiniz , bu tembellik olayi en cok karsilastigim baska bir sorun. insanlar is icin mail atiyor , bizim ofisimiz Fethiye'de gel diyorum, cevap yok ben gelemem. neden diyorum, ben anne babamla kaliyorum. iyide ne guzel iste duzgun maas alcaksin, bu ev kiranada yeter , masraflarinada yeter, bunun ustune kariyer yapiip kendi ayaklarinin ustunde duracaksin , harika bir firsat , ama yinede yok gelemem... kisaca sunu diyemiyorlar, ben her sabah kalktiimda anam kahvaltiyi hazirlasin cayimi koysun, bende odamda bilgisayarda takilayim, ekmek elden su golden misali keyfimi bozamam. benim anladigim bu yani .
su ana 4 yildir bizimle calisan bir arkadasi ingiltere ofisimize getirmeye calisiyoruz bayagi uzun , mesakattli ve pahali bir surec, ama bize cok faydasi olan sirketimizi ileriye tasiyan bir arkadas, biz deger verdigimiz icin ona yardimci olmaya calisiyoruz cunku oda bize oldu. ayni firsati diger insanlarada sunmak isterim ama hemen insanlar ben ingiltereye geleyim, tamam gel kardesimde daha fethiyeye'ye gitmiyorsun calismaya ????
Hindistan olayina gelince;
5 sene once patronum hindistana gidiyoruz dedi, aynen dediginiz tarzda , ingilterede cogu sirket o tarzda calisiyor, bende Turk olmam sebebiyle ve memleketime faydali olmak sebebiyle dedim Turkiye olsun. Once patronu tatile yolladim , cok begendi. sonra r10 da is ilani ile 1-2 kisi bularak basladik simdi 9-10 kisiyiz.ben yurt disinda olan bir birey olarak memleketimde 9-10 kisiye is verebildigim icin memnunum, su ana bir 10 kisi daha bakiyorum, imkanim arttikca daha da cok insana is imkani vermek benim arzum ve daha buyuk yatirimlar yapmak. bence herkesin Turkiye icin yapabilcegi bir seyler vardir .