İçinde x ya da q geçmeyen işlemci sevmiyorum. U falan zaten hikaye... Adamlar i7 işlemci yapmış hesapta, U... Alınmaz arkadaşlar. Alınmaz ama millet nerden bilsin. Bütün kampanyalar bu U üzerine. kataloglardaki ürünlerin tamamına yakını U işlemci. Düzgün bir işlemciyi para vererek arayıp bulmak zor bugün. Evde bir tane 13 senelik T9400 var, piyasada 5-6bin liralık cihalzara baktığımda onların yanında tek eksiği ekran kartı bugün için. Eskiden de şimdi de işlemcinin klasmanı önemli yani. Parayı verip iyi bir işlemci alamazsanız saç baş yolarsınız. İşyerindeki kullanıcılar için i5 tüm nesillerinde U işlemciler kullandım, 4 GB ram ile dizüstünde word-excel sorunu yaşadı hepsi de (performans olarak). Yani ofis işini bile iyi yapamayacak bir laptopu bir de üzerine 8gb ram koyunca oyun canavarı diye satmıyorlar mı, deli oluyorum.