Öncelikle her yeni alınan dizüstü bilgisayar formatlanmalı dediğime bana gülenler var. Bloatware kavramını herkesin öğrenmesi gerekiyor bence.
Ayrıca bizim insanların çoğunda nesil takıntısı var. adama 3.nesil HQ model cpnun U serisi 7.nesilden daha fazla performanslı olduğunu anlatamıyoruz. Ya da dizüstünde yerine göre GTX960 ekran kartının GTX1050'den daha iyi olduğunun anlatamıyoruz. Çünkü sayı fantezisi var bizimkilerde.
bkz: seninki kaç santim?