sepyadergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğitimciler dolandırmaya... pardon hizmet vermeye devam ediyor. eğitimciler gidene kadar gelir var demektir.
Zamanında çok canınız yanmış
Geçmiş olsun