Keras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@fatii; bence senin ranka sadece bir adet smile koymak lazım kanka, smilesız mesajın yok. Böylelikle Premium derdinden de kurtulursun.

Yönetime smile rankı istiyorum diye isyan ediyom 😂 şeyh smile isyanı olarak tarihe geçsin 😂