merhabalar aklıma bir soru takıldı,
pek bilgim yok
türkiyede hemen hemen tüm domain/hosting satan firmalar da bir yerden alıp satıyorlar farzedelim ki o türk sitesi kapandı yahut battı domaine ne olur peki ?