Merhaba hocam öncelikle bayramın mübarek olsun dediğin durumları tek tek kendimde yaşadım hep bir çekinmem oldu birine bir iş yaparken acaba beğenicekmi acaba karşımdaki ne düşünecek memnun edebilecekmiyim yada beğenmez ve arkamdan kötü düşünürmü ne zaman bu tabuyu aştım biliyormusun kendimi tanıdığım zaman ne zaman kendime dedimki sen işini layıkıyla ve elinden gelen en iyi şekilde yapıyorsun ozaman bu düşüncelerden kurtuldum kafanda şunu düşün eğer ki bu işi layıkıyla yaptığını düşünüyorsan korkma yap zaten sen bunu düşünüyorsan karşındaki müşteri sana her zaman teşekkür edecektir neden bu işten para istedin demiyecektir kendini bu şekilde işe adapte et örnek verdiğin konularda sende ticaret yapmayı dene ve ücretini al ücretsiz iş yapma siparişi teslim et bak müşteri sana nasıl teşekkür edecek.