Merhabalar sayın hocam. Öncelikle geçmiş olsun. Aynı durum zamanında benim başıma geldi. Sigortam yapılmadı malesef. Bende sizin gibi işten ayrıldım. Sonra avukat olan abime durumu bildirdim. İşten çıkmasaydın bu şekilde zor olur senin orada çalıştığını kanıtlamamız lazım dedi. Vel hasılı kelam kanıtlarız abi dedim. Arkadaşlara söyledim tamam şahitlik ederiz dedi. Davayı açtık. SGK adan adamlar şirkete gitti. Orada bir çalışan ble benim orada çalıştığımı beyan etmedi. Kanıtlayamadık mahkeme düştü. Bu işi işten çıkmadan önce yapacaktın. Şikayet edecektin 1 hafta 10 günde iş yerine geliyorlar. Şuanda durumunuz çok zor iş arkadaşlarınızın sizin orada çalıştığını söylemeleri lazım. Kaldı ki adamlar işimden olacam korkusuyla şahitlik yapmaz.
Hevesinizi kırmak istemem ama malesef bu şekilde olursa hiçbirşey talep edemezsiniz.