PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mail hizmetlerini kullanmadıgım icin tamamen kapatmak istedim ama kapatabildim mi bilmiyorum suan log tutmuyor ama ileride sorun cıkarır mı bilmiyorum.
clamav ile tüm sunucuyu taradım virüs bulunamadı.
Anladım hocam genelde taramalarda çıkmıyor zaten.