Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı durum benim de başıma gelmişti 5 yıl önce. 1 ay çalıştım ama paramı alamadım. 170 arayıp durumu şikayet ettim. 10 gün sonra beni şirketten aradılar. gel maaşını verelim dediler. gittim. normalde 2bin tl'den anlaşmıştık ama bana asgari ücret vereceklerini ve bazı kesintiler olacağını filan söylediler yani 700 tl filan vereceklerdi. dedim 2bin vereceksiniz yoksa mahkemeyle alırım. vermeyiz dediler. görürsünüz deyip çıktım hemen dava açtım. sonra 1 yıl o davanın peşinden gittim. hakim bi celse sonraya atıyo sürekli ve öyle bikaç gün sonra değil taa 3 ay sonrasına gün veriyor. git gel git gel derken başlarım böyle işe dedim ve bıraktım bu işin peşini. bu ülkede adalet diye birşey yok boşuna uğraşma. programcı adamsın mahkemeden daha etkili bir yöntem bulabilirsin.

Hocam tecrubenizi yazdığınız icin teşekkürler. Firmada erişimim olan kısımlar hala mevcut. Fakat bilgisayar üzerinden işlenen fazla bilgi mevcut değil. Yapacağım müdahale sadece 1-2 ay “ Kusura bakmayin sistemde bir sorun olustu suan ödemenizi goremiyoruz bir sonraki odeme gununde geçmiş odeme dekontlarinizi tarafımıza bildirin “ diyerek 2 ay içinde eski düzene dönebilirler. Yani müşteriye birazcık kötü olurlar. Fakat bu onlarin bu isi yapmasına engel olmaz. Sözleşmeler gereği müşteriler çalışmaya öyle yada böyle devam edecekler.