sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir iş avukatına gidin, süreci anlatın. Zaten dava açınca kendi masrafını da karşı tarafa yükleyecek.

Hem kazanırsınız hem de sigortasız personel çalıştırmaktan ciddi bir ceza yerler. Bu sebeple de muhtemelen anlaşma yoluna gidecekler. Ama sizin ciddi adımlar atmanız lazım

Önce gidip yüzyüze görüşün. Araya bayram girdi atanmış olabilir. Çünkü iş mahkemeleri 2 yılı buluyor sonuçlanması.

Varsa alacağınız başka ödemeler onları da isteyin. Tüm haklarınızla birlikte. Ben olsam 7 ay boyunca ödenmeyen sigorta bedellerini de isterdim. Min. 10.000 TL


ASUS_Z01RD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yorumunuz icin teşekkürler.
Bayramdan sonra bir görüşme ayarladık. Vereceğiz, şu gün olacak diye geçiştirip o gün geldiğinde yine sallandıracaklar. Dediğim gibi artık alacağımın peşinde değilim. Mahkemenin uzun sürmesi benim için önemsiz bu şekilde insanların emeklerini sömürmeye devam edecek çizgide ilerleyen bir firmalar. Bu sebepten cezası 10 lira bile olsa ilerde karşılarına engel çıkartacak bir iz bırakmak istiyorum.