Bir iş avukatına gidin, süreci anlatın. Zaten dava açınca kendi masrafını da karşı tarafa yükleyecek.
Hem kazanırsınız hem de sigortasız personel çalıştırmaktan ciddi bir ceza yerler. Bu sebeple de muhtemelen anlaşma yoluna gidecekler. Ama sizin ciddi adımlar atmanız lazım
Önce gidip yüzyüze görüşün. Araya bayram girdi atanmış olabilir. Çünkü iş mahkemeleri 2 yılı buluyor sonuçlanması.
Varsa alacağınız başka ödemeler onları da isteyin. Tüm haklarınızla birlikte. Ben olsam 7 ay boyunca ödenmeyen sigorta bedellerini de isterdim. Min. 10.000 TL
ASUS_Z01RD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi