tam da dediğin gibi bir proje yapmayı düşünüyordum. ispconfig ile bunu yapabilirsin. paneldeki tüm işlemlerin api'leri var. bir keresinde api ile e-posta açma uygulaması yapmıştım. uygulamanın linkini atabilirim. ispconfig'e soap ile bağlanıyor. gayet stabil çalışıyor. aynı projeyi ben de düşünüyorum vakit bulabilirsem yapacam inş.