talhak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer plesk veya cpanel gib ücretli panel olsaydı bunlar panelden limitleme yada komple kapatabilirdiniz.

postfix varsa

yum remove postfix*

yapabilirsinizi

Geçmiş olsun.
teşekkür ederim. pleskte tüm mail fonksiyonlarını kapatabilir miyim? ayrıca geçiş yaptıktan sonra, tarama yapabileceğim bir fonksiyonu var mı acaba?