ARKADAŞLAR,

konuyu daha detaylı araştırdım. Yeni çıkan kanunlarla mevzuat epey karışık geliyor hepimiz için (mali müşavirler de dahil).
Yukaıda yazılanların doğruluğu yalnışlığını tartışmadan net bir cevap vereyim; internet üzerinden kazanılan gelir için vergi ödemek gerekiyor.
Yılda bir sefer ödeme alınması (cuzi miktar) sorun değil, ama 2 sefer üstü gelirse devamlılık olarak kabul ediliyor. Aslında kazanılan gelirin alt sınırı yok. Sadece 29 yaş altı ve daha önce vergi mükellefi olmayan genç girişimciler için 75.000TL yıllık muafiyet söz konusu.
Şayet birden fazla gelir kazandınız ve düşük miktarlarda değilse verginizi ödemeye çalışın.
Sayg.