Daha önce de açılmıştı sanki ya burada ya diğer forumda hocam ben neden dediğimi söyleyeyim. ODTÜ ye geziye gittiğimizde bize öncüllük eden çevre mühendisliği okuyan bir abi vardı ve orada şöyle bir kelime kullandı " Biz ODTÜ 'lüler adla kendimizi çok biliyor gibi görmeyiz çünkü benim bilmediğimi başkası, başkasının bilmediğini ben biliyor olabilir. Bilmediğim birşeyi öğrenecrğim insana seslenirkende hem nezaket hemde saygıdan dolayı HOCAM ifadesini kullanıyoruz." ben bu cümleyi duyduktan sonra dedimki tamam forumda neden hocam denildiği ortaya çıktı diye kendimce yorumladım. Çünkü sizin bilgili oldugunuz kısımda benim bilgimin olmadığı gibi benim bilgimin olduğu kısımda ise sizin bilginiz olmayabilir. Umarım yardımcı olabilmişimdir.