kursa gitmeden olmuyor, peşine cambly bağladığınızda kafanız rahat oluyor vesselam.
Kursa gitmeden ve neredeyse hiç kitap ile çalışmadan B2 seviyesinde İngilizce konuşabiliyor, B1 seviyesinde yazabiliyor ve C1 seviyesinde de okuyabiliyor/anlayabiliyorum. Bu tamamen kişisel ilgi ve alaka ile ilgili bir durum. Bu sene IELTS hazırlanacağım. Hedefim 7.5 şu an. (Bahsettiğim seviyeler Erasmus sınavına giderken girdiğim sınav sonucu ve AB'nin yaptığı ölçüm sonucundan edindiğim bilgiler)