Efsane neye göre efsane? Yukarıda arkadaş adam akıllı bu yüzden banlanan birine denk geldim diyor. Belki işini yaptığı birisi ya da birebir şahit olduğu birisi. Bir kere şu konuyu açmanız saçmalıktan öte. Google Adsense politikalarında bağıra bağıra yazmış her kullanıcı sadece 1 hesaba sahip olabilir diye. Hayır, zaten kural ihlali yapıyorsunuz birden fazla hesap sahibi olarak. Bunun üstüne aynı isim soyisim aynı iban bilgileri girerek banlanmaya davetiye çıkarıyorsunuz. Ben şimdi birden fazla hesapta aynı isim soyisim aynı iban no kullanıyorum ve şuana kadar bir sorun yaşamadım desem ne değişecek? Veya tam tersi olup banlandım desem ne olacak? Şimdi siz forumda birine iş yaptırdınız. Eksiksiz iş yapıldı ve iş karşılığı anlaştığımız ücreti ödemediniz. Ödeme yapmadığınız için banlanırmıyım diye sorduğunuzda burada arkadaşlar banlanırsın derse efsane mı olacak? Yaptığınız her işten özellikle kural ihlali yapıyorsanız elbet bir gün cezasını çekeceksiniz.Bu konuyu ciddiye almışınız ki konu açmışınız. Bu konuyu ciddiye alıyorsanız, Efsane olmayan gerçek net cevabı şu linkte bulabilirsiniz.