Keras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu şekilde onlarca konu görsen anlarım. Ama ben kendi adıma 3 adet konu gördüm. İkisine sanki @Sikayet; mişim gibi müdahil oldum. Güzel geyik döndü bence. Bayatlasa ben de dahil olmazdım. Yeni mesajlar ve popüler konular özelleştirilebiliyor. Eğer sizi rahatsız ediyorsa özelleştirip o kategoriyi görmezsiniz. Gençler kendilerince eğleniyor. Benim de hoşuma gitti ben de eğlendim. Bir sakıncası mı var? Kimseyi rahatsız etmedik, kimsenin işini baltalamadık, spam yapmadık, bir şey yapmadık. Bu duyar kasma çabası nedir? Herkes günlük hayatında holding sahibi gibi davranmasın. Gülmeye, eğlnmeye, saçmalamaya bile ihtiyacımız var.
Yok yanlış anladınız , ben de ara sıra girip yorum atıyorum geyik yapıyoruz , fakat son günlerde sürekli gördüğüm için kendi görüşümü dile getirdim. Duyar kasmak gibi bir amacım da yok zaten konu duyar kasılabilecek bir konu değil