Ha işte bizde tam olarak bu herkesin bir şey uzmanı olup taktik satmalarından bıktık o yüzden öyle şeyler yapıyoruz da laflar yerine gitmiyor
İzahı olmayan şeyin mizahı olur
anlıyorum fakat mesajın ulaşması için defalarca konu açmaya gerek varmı

mesajı almak isteyen bir konuda alır zaten