ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ha işte bizde tam olarak bu herkesin bir şey uzmanı olup taktik satmalarından bıktık o yüzden öyle şeyler yapıyoruz da laflar yerine gitmiyor
ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzahı olmayan şeyin mizahı olur

anlıyorum fakat mesajın ulaşması için defalarca konu açmaya gerek varmı mesajı almak isteyen bir konuda alır zaten