Forumda eğlence amaçlı sohbet muhabbet için olan maxigeyik kategorisinin son günlerde cıvkının çıktığını düşünüyorum. Tamam arada sırada yapılır fakat günde birkaç tane " --- taktiği satılık " - " ... dan şikayetçiyim taktiği işe yaramadı " tarzı geyik muhabbetleri görünce hiçbir tebessüm ettirmemeye başladı. Eskiden daha nadir böyle konular açılırdı geyik muhabbeti yapardık fakat son zamanlarda dediğim gibi göze batmaya başladığını düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz ?