100 farklı mail ise bknz hotmail yahoo gmail bunları aynı ipde çalıştırmanızda bir sakınca olmaz.Umarım düşündüğünüz şey 100 tane gmail ile birşeyler yapmak değildir cısss ban loading olursunuz