holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kulak üstü kulaklık düşünürsen jbl 500 bt var hocam beyaz renk alışamadım kulaklığa ben satabilirim dilerseniz
Kulak üstü ilk başta düşündümde bisiklet vs sürüyorum bunaltır gibi Teşekkür ederim hocam



Leper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
QCY-T1 PRO 'dan oldukça memnunum.
incehesap üzerinden almıştım, 4 ay sonra kulaklığın tekinden az ses gelmeye başladı, hemen sorgusuz iade/değişim işlemi başlattılar. Memnun olduğum için birebir değişim yaptırdım, tavsiyedir, bataryası da oldukça uzun gidiyor
Listeye ekledim hocam teşekkür ederim ilginiz ve öneriniz için