Kulak üstü kulaklık düşünürsen jbl 500 bt var hocam beyaz renk alışamadım kulaklığa ben satabilirim dilerseniz
Kulak üstü ilk başta düşündümde bisiklet vs sürüyorum bunaltır gibi

Teşekkür ederim hocam

QCY-T1 PRO 'dan oldukça memnunum.
incehesap üzerinden almıştım, 4 ay sonra kulaklığın tekinden az ses gelmeye başladı, hemen sorgusuz iade/değişim işlemi başlattılar. Memnun olduğum için birebir değişim yaptırdım, tavsiyedir, bataryası da oldukça uzun gidiyor
Listeye ekledim hocam teşekkür ederim ilginiz ve öneriniz için