Büyüsün diye yorum yapan arkadaşlar büyümeyi yanlış biliyorlar. Yazdıklarım birinin zoruna gittiyse kusura bakmasın ama sizin yazdıklarınız da birinin zoruna gidebilir. Sizler bu anlayışta olmadığınız için hassasiyet göstermiyorum.

Yakın bir tanıdığım da ayni tür sorunlar yaşıyordu. Bu olanların ne yaş ile ne de zeka ile alakası yoktur. Oyun dışında da yaşanıyorsa ikna edip destek almasını sağlayın. Çocukluk arkadaşım demissiniz ve yazdıklarınızdan deger verdiginizi anlıyorum. Dalga geçen yorumlari görmezden gelin. Kendisiyle güzel bir dille konuşun. İleride ciddi rahatsızlıklara sebep olabiliyor.