Selam arkadaşlar, şu an üzerinde uğraştığım bir proje var. Bunun bir bölümünü r10'dan destek alarak yapmak istiyorum. Detaylar;

Projede asıl mantık; çizilen şekli tarayıp en yakın şekli bulması.

Örn:

Görüntüdeki şekil kullanıcı tarafından çizilip kaydedilecek, daha sonra kullanıcıdan bir çizgi çizilmesi istenilecek,çizdiği resme en yakın resmi veri tabanından arayıp bulacak.


Mantık sadece bu, ilgisi olan arkadaşlar özel mesaj aracılığı ile iletişime geçebilir.
Forum dışı: 546 421 36 97