Merhabalar..
Şimdi eşime bir firma açıyoruz allah nasip ederse bir miktar birikmişimiz var iş yerini annemin adına aşacağım şuanlık..
Sebebi eşimi kosgeb başvurmasını istiyorum oradan gelecek para ilede daha ileriye gider düşüncesindeyim sizce ne yapmalıyım nasıl ilerlemeliyiz ?
Kosgeb başvurduğumuzda süreç nasıl işliyor ne kadar sürede ala biliyoruz
Nereye başvuru yapıyoruz bunun için + bizden başvuru için para istiyorlar mı ?
Teşekkürler
Sevgi ile kalın iyi bayramlar