karakilic288 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, yurt dışı telefon kullanıyorum huawei p20 lite bu telefona imei attırdım imei turkcell maxi plus 5 olarak kayıtlı telefonumda 4.5 yazmıyor ve yavaş h+ çekiyor Giresun da yaşıyorum orduya gittiğimde 4.5 olduğunu görmüştüm ama müşteri hizmetlerini aradım bütün denenecek şeyleri denedim ama telefonum 4.5g çekmiyor nasıl çözebilirim?
Sim kartın 4.5G uyumlu mu? İkincisi telefon mobil ağlar kısmına gir orda lte ya da 4g yazı var mı ?