Malesef abimin telefonu son anda kayıt ettirebildik yoksa gidiyordu
Estağfurullah. Ayfon isteyen varsa 😊😊
Arkadaşlar sadece yanında getiren için geçerli bu. Biz uçarak getiriyoruz sorun yok yani 😊😊
Elden teslim 2 adet alsam ? kayıt falan yaptırsanız ?