Geç kaldınız hocam yalnız. Yurt dışından getirilen telefonlar için pasaport kayıt hakkında değişiklikler oldu.
Artık getirilen telefonlar sadece pasaport sahibinin hattıyla açılıyor.
Hocam merak etmeyin bizim yöntemimiz farklı. Biz oraya takılmadan devam ediyoruz 😊😊