o öyle çalışmıyor, ns1 ns2 ns3 nsx... fallback ip adresleri, yani ns1 e ulaşamazsa n2, ulaşamazsa n3, ulaşamazsa... diye gider, hepsi aynı işi yapan sunucuya ait olmalıdır.
siz ns1 ve ns2 yönlendirilmiş sunucunuza gidip, dns ayalarından A kaydı oluşturmalısınız, yapamazsanız profilimde bilgilerim var, canlı kanallardan gelin ücretsiz yardımcı olurum.