dilekçeli mail göndermek gerekiyor, kendi sunucunuzdan yaparsanız başınız daha az ağrır.
Hocam zaten hali hazırda bir reseller kullanıyordum sıkıntısızdı direk ns ayarlarını girdim ip adresi yazdım kullanıyordum şimdi bir adet daha gireceğim aynı işlemi yaptım olmadı anlamadım :/
bkz :
http://prntscr.com/ (bu şekilde yaptım ama kabul etmiyor ns1'leride böyle yapmıştım sorun olmamıştı.)