Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Konu açarak sorulacak bir olay değil bu. Belli bir kalıbı olan bir olay değil bu. Tamamen sizin zeka kabiliyet biraz da şansınıza bağlı bir olay. Öyle 1000 bastım 1500 kazandım diye bir şey yok. Günlerce aylarca deneme yanılma yöntemiyle en iyi kazancı en iyi optimizeyi yakalamaya çalışacaksın. Öncelikle kaliteli özgün ziyaretciyi memnun eden bir siten olması gerekli. Google çalışanı hesaplarınızı incelerken bu nasıl bi site böyle deyip banı çakabilir yani. Doğru ve dürüst olmak şart. Mesela atıyorum adam finans sitesiyle yapıyor bu olayı reklamı şu şekil vermiş "Kefilsiz 20 bin tl anında kredi" sırf reklamı ilgi çeksin tıklansın diye. Reklama tıklayıp siteye girince alakası olmayan konular. Böyle şeyler yaparsanız anında banı yersiniz. Reklamda neyi vaadediyosan siteye girildiğinde ziyaretcinin önüne onu koyacaksın. Ufak ufak 10 tl 20 tl basarak denemeler yaparak başlayabilirsiniz. Mesela 20 tl bastın diyelim Adsense'den dönüşüne bakarsın ne kazandım atıyorum 30 tl. Ertesi gün şöyle bir şey yaparsın, sitenin reklam yerleşimiyle oynayıp tıkı arttırıp tekrar 20 tl basarsın baktın 40 tl kazandın dersin doğru yoldayım veya daha kötü bir sonuç elde ettin o zaman eskiye çevirirsin başka şeyler düşünürsün. Mesela reklamın cümlesiyle kelimesiyle oynaıp değiştirip maliyeti düşürmeye çalışırsınız. Her cümleye her kelimeye ziyaretciler farklı tepkiler verebilir. Reklamın tık ücreti 0.06 krşla 50 tl lik reklam harcarken cümleyi kelimeyi daha ilgi çekici hale getirip 0.05 krş 50 tl lik reklam vermeyi başarabilirsin. Maliyet aynı ama daha fazla ziyaretci çekmiş oldun bu da Adsenseden daha çok kazandın manasına gelir. Banlanma riski her an her zaman hep vardır. Benim diyeceklerim bu kadar.
"Rabbimin, fitne fesat hasetlikten uzak, kalbi temiz herkese kazandırması dileğiyle İYİ BAYRAMLAR"